27.04.2020.
9 клас. Алгебра.
Тема уроку: Початкові відомості про статистику. Способи подання даних та їхньої обробки.
Зміст завдань:
1. Розв'яжіть задачі і перешліть повне розв'язання (зразок дивіться презентацію попереднього уроку) їх вчителю на пошту до 29.04.2020 р. 15.00 год:
1) Скільки чотирицифрових чисел кратних 5, можна скласти з цифр 0, 1, 5, 7, якщо всі цифри числа різні?
2) У коробці лежать різнокольорові кульки для гри в настільний теніс: 15 білих, 6 зелених, 4 жовтих і 5 червоних. Яка ймовірність того, що одна витягнута навмання кулька буде: а) білою, б) зеленою, в) жовтою, г) червоною, д) не білою, е) чорною?
3) Випробування полягає в підкиданні грального кубика. Знайдіть ймовірність того, що випаде число очок: а) рівне 5; б) кратне 3; в) менше від 4.
4) Випробування полягає в підкиданні двох гральних кубиків. Знайдіть ймовірність того, що а) добуток цих чисел є парне число; б) сума чисел дорівнює 5; в) добуток чисел є число просте.
2. Вивчення нового матеріалу:
Перегляньте відео (оцінити це відео)
Розв'язати № 853, 855, 857, 860, 861, 864.
Опрацювати § 21
9 клас. Алгебра.
Тема уроку: Початкові відомості про статистику. Способи подання даних та їхньої обробки.
Зміст завдань:
1. Розв'яжіть задачі і перешліть повне розв'язання (зразок дивіться презентацію попереднього уроку) їх вчителю на пошту до 29.04.2020 р. 15.00 год:
1) Скільки чотирицифрових чисел кратних 5, можна скласти з цифр 0, 1, 5, 7, якщо всі цифри числа різні?
2) У коробці лежать різнокольорові кульки для гри в настільний теніс: 15 білих, 6 зелених, 4 жовтих і 5 червоних. Яка ймовірність того, що одна витягнута навмання кулька буде: а) білою, б) зеленою, в) жовтою, г) червоною, д) не білою, е) чорною?
3) Випробування полягає в підкиданні грального кубика. Знайдіть ймовірність того, що випаде число очок: а) рівне 5; б) кратне 3; в) менше від 4.
4) Випробування полягає в підкиданні двох гральних кубиків. Знайдіть ймовірність того, що а) добуток цих чисел є парне число; б) сума чисел дорівнює 5; в) добуток чисел є число просте.
2. Вивчення нового матеріалу:
Перегляньте відео (оцінити це відео)
Розв'язати № 853, 855, 857, 860, 861, 864.
Опрацювати § 21